Thursday, November 12, 2009

Deepavali celebration

Tahun ini merupakan tahun yang bersejarah kerana rakan-rakan India di Test 1 menganjurkan jamuan Deepavali di Freescale. Apalagi kami pun seronoklah sebab dapat makan free, hee heehee

Tak makan ke?

Maruku ni sedaplah....

Gambar aku nampak tak? Terselit seekor kumbang dicelah bunga yang sedang kembang

"Lega rasanya dapat minum air kalau jamuan hariraya aku yang kena bancuh air", kata Kak Naza

AJK majlis

Sibuknya AJK melayan tetamu yang hadir.....cantik tak saya?

Kalau tambah lagi boleh ke?


Senyum.... basah lagi...

Makan2 jangan malu-malu.....

Antara tetamu yang hadir

Aku suka betul dengan candy ni.....manisssss


Aksi manja dari 3 dara pingitan..opsst sorang dah mak dara

Hei hei hei kat sini pun aku ada- Tok Bogok

Ko tak ambik ke maruku ni? sedapppp....

No comments: